Z kosmetiky je na internetu největší zájem o krémy

Z kosmetických výrobků prodávaných na internetu je v současnosti největší zájem o tělové a pleťové krémy. Vyplývá to z nejnovějších statistik e-shopu Krasa.cz, největšího tuzemského internetového obchodu nabízejícího kosmetické zboží. Mezi zákazníky výrazně převažují ženy nad muži. Na vzestupu je biokosmetika, nejprodávanějším BIO produktem letošního roku je zubní pasta s Aloe Vera. Nejprodávanějším kosmetickým produktem v internetovém obchodě Krasa.cz byl v prvním kvartále roku 2009 zvláčňující tělový krém s olivovým olejem Planet Spa od Avonu. Potvrzuje se tak aktuální trend, podle kterého jsou mezi kosmetickými výrobky krémy nejžádanější. Prodejnosti vládly také v minulém roce, a to v dárkové kaviárové sadě Elixir Gold od Dermacolu. „Zájem o tělové a pleťové krémy na internetu registrujeme dlouhodobě. U konkrétních značek se pak zákazníci rozhodují individuálně. K vysoké prodejnosti tělového krému od Avonu určitě přispěla i výhodná nabídka, kdy ke každému produktu dostávali zákazníci druhý zdarma,“ uvedla Petra Novotná, obchodní ředitelka e-shopu Krasa.cz, který provozuje společnost Vivantis. Druhým nejprodávanějším kosmetickým produktem byl v prvním kvartále roku 2009 sprchový gel s vůní čokolády od značky Bourjois, třetí příčka patří vyhlazující bázi pod make-up Satin Make-up Base od Dermacolu. Za prodejní stálice lze označit výrobky na depilaci, zeštíhlení, či na potlačení celulitidy. Mezi zákazníky Krasa.cz dominují ženy, které tvoří 70 % všech nakupujících. Muži tvoří 30% zákazníků, pouhá třetina z nich však objednává kosmetiku přímo pro sebe. Nejdražším krémem, který je v současné době v e-shopu nabízen, je zpevňující a vypínací krém Skin Caviar Luxe Cream značky La Prairie, jehož aktuální hodnota je 18.490 Kč. Produkty této značky používají české i hollywoodské celebrity. Za moderní záležitost lze považovat BIO kosmetiku, která je v tuzemsku stále populárnější. A to i přesto, že jsou ceny výrobků obvykle vyšší kvůli použitým surovinám. Z BIO produktů, nabízených prostřednictvím internetového obchodu Krasa.cz, byl ve sledovaném období největší zájem o bělící zubní pastu s Aloe Vera značky Kiss my Face. „Zájem o BIO kosmetiku stále narůstá. Produkty jsou pro organizmus vhodnější a nezatěžují životní prostředí. Náš sortiment tedy samozřejmě hodláme o BIO produkty rozšiřovat i nadále,“ doplnila Novotná.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz