Direct ve spotu ukazuje, že je normální zůstat doma

Direct pojišťovna se rozhodla svůj reklamní čas v televizi využít k tomu, aby ukázala lidem, že je normální se na čas některých věcí vzdát, abychom všichni mohli žít zase normálně.

Je normální hrát si venku, je normální navštívit babičku a dědu, je normální dát si jedno točený. Je ale také normální se toho všeho na chvíli vzdát, abychom mohli žít zase normálně. Tak zní slova nového spotu Direct pojišťovny, která se rozhodla věnovat svůj reklamní čas v televizi důležitějšímu sdělení, protože teď je potřeba zůstat doma, aby nepříjemná opatření kvůli epidemii koronaviru mohla co nejdříve skončit. „Ve spotu diváci uvidí přímo lidi z našich týmů s nápisy, co je podle nich normální a čeho se museli kvůli současné situaci na čas vzdát. Jsme dojatí z toho, kolik se jich do přípravy zapojilo,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Dvacetivteřinový spot poběží na programech stanice Prima v dubnu. Direct pojišťovna jej pak zařadí i na sociální sítě.

Odkaz na spot: https://youtu.be/IVIye_CdIyQ

Direct pojišťovna funguje z domovů. Home office má celá firma

Direct pojišťovna patří k firmám, ve kterých se podařilo všechny přesunout na home office. „Situaci týkající se koronaviru jsme od začátku sledovali a dělali jsme postupně taková opatření, abychom co nejvíc chránili klienty a také každého v týmu. V polovině března jsme se pak rozhodli vyhlásit celofiremní home office, na který jsme se předtím připravovali,“ popisuje Maťašeje s tím, že první kroky firma začala řešit už na konci ledna.

Velkým úspěchem je to, že se podařilo na home office přesunout tým call centra a také tým likvidace a specialistů, kteří po telefonu řeší nehody na vozidlech. Klienti ale nic nepoznají. Vše mohou stále vyřešit online nebo po telefonu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz