Venkovní reklama

S příchodem internetu se začal měnit nejen náš život, ale i marketing a online reklama. I v dnešní onlinové době má ovšem venkovní reklama v marketingovém plánu své místo.

 

Jednou z velkých předností venkovní reklamy je to, že ji uvidí každý. Reklama působí na všechny bez potřeby připojení k internetu, či používání médií jako je tisk, rozhlas či televize.

Další výhodou je možnost zacílení ve vybraném regionu či lokalitě a působit lze různými formáty. Nejčastěji se jedná o billboardy, bigboardy, plakáty, reklamní plachty a podobně. Každý formát má svá specifika a je vhodné jej použít na určitý typ kampaně. Například na plakát je možné použít mnohem víc podrobných informací než třeba na billboard.

Pokud mají lidé nějakou reklamu delší dobu na očích, určitě se jim vryje do paměti. Předpokladem ovšem je, aby upoutala a zaujala. U venkovní reklamy platí dvojnásob důraz na poutavé a kvalitní grafické zpracování se zajímavým nápadem. Pokud určité sdělení lidé vidí opakovaně, vryje se jim do paměti včetně propagované značky.

Výhodou venkovní reklamy je také to, že v ničem neruší na rozdíl od vyskakujících reklamních oken ta internetu či reklamních bloků při sledování televize.

Aby byla jakákoliv reklama efektivní, je důležité ji řádně naplánovat a provázat s dalšími marketingovými aktivitami.

Pokud chcete vaše finanční prostředky na marketing a reklamu využít opravdu efektivně, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. z Liberce. V ANERI se zabýváme marketingovým poradenstvím už déle než čtvrt století. Pro maximální efektivitu marketingu a reklamy využíváme zejména zkušenosti  z vlastní praxe.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz