Barbora Seidlová je tváří soutěže E.ON Energy Globe

Soutěž E.ON Energy Globe již 11. rokem představuje projekty a nápady, které šetří přírodu a energie. Tváří letošní kampaně je herečka Barbora Seidlová, která se sama aktivně zajímá o ochranu životního prostředí a udržitelný životní styl. S heslem „Žádný nápad není malý“ se snaží motivovat Čechy, aby přihlásili své projekty do letošního ročníku soutěže a inspirovali druhé.

Ekologický rodinný dům postavený ze slámy, systém přepravy a prodeje potravin bez obalů nebo inteligentní veřejné osvětlení s filtrem modrého světla. To jsou jen některé z vítězných projektů, které loni ocenila odborná porota soutěže E.ON Energy Globe. „Stejně jako v minulých ročnících mohou i letos jednotlivci, firmy, obce, školy a další vzdělávací instituce přihlašovat do soutěže své zrealizované projekty nebo nápady. Sběr přihlášek končí 30. dubna 2019,“ uvádí členka organizačního týmu soutěže E.ON Energy Globe Vladimíra Glaserová.

Tváří letošní kampaně je známá česká herečka Barbora Seidlová, která ve dvou spotech vybízí Čechy k přihlašování zajímavých projektů a nápadů do soutěže. První upoutávka odkazuje na úspěšný projekt Ukliďme Česko, který si od svého spuštění v roce 2014 získal více než 134 tisíc dobrovolníků. Druhý spot ukazuje projekt Slamáček, jenž zvítězil v loňském ročníku soutěže a představuje chytré využití přírodních stavebních materiálů.

„Barbora Seidlová nám perfektně zapadá do konceptu kampaně, jak tváří, tak i svým osobním přístupem k životnímu prostředí a udržitelnému životnímu stylu. Se známou tváří nepracujeme poprvé, loni se nám velmi osvědčila spolupráce s Adélou Gondíkovou. Známá tvář podle našeho názoru dokáže zaujmout a motivovat více než zcela neznámý obličej,“ doplňuje k výběru osobnosti do první fáze kampaně Vladimíra Glaserová.

Autorem spotů je agentura Follow Bubble. Pro propagaci letošního ročníku soutěže E.ON Energy Globe využívá organizátor sociální sítě, e-mailing, PPC kampaně, televizi i inzerci v tisku.

Soutěž E.ON Energy Globe vychází z mezinárodní platformy a absolutní vítěz z České republiky postupuje do celosvětového finále. Hlavním cílem soutěže je představit zajímavé projekty a nápady a inspirovat ostatní, jakou alternativní cestou je možné jít. Zrealizované projekty mohou zájemci přihlašovat do kategorií Firma, Produkt, Obec, Vzdělávání a Stavba. Šestá kategorie Nápad slouží k představení nápadů, jež mají soutěžící teprve v hlavě.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz