Snižte provozní náklady pořízením virtuální kanceláře
Pronájem či nákup vlastní kanceláře stojí nemalé peníze. Zejména pokud chcete mít sídlo firmy na tzv. dobré adrese pro zvýšení věrohodnosti, neobejdete se bez větších investic. Pomocí virtuální kanceláře dosáhnete obojího – jak dobře znějící adresy, tak úspory nákladů.
Proč virtuální kancelář?
Kromě výše uvedených výhod je to hlavně klidnější podnikání, kdy se nebudete muset stresovat tím, kde se sejít s obchodním partnerem či důležitým zákazníkem. Sídlo firmy nacházející se v centru Prahy působí skutečně solidně a ihned v očích svého business partnera pomyslně stoupnete. Dojem na vaše klienty jistě udělá i profesionální recepce s příjemnou obsluhou.
Využijte i dalších služeb
Virtuální kancelář Praha nenabízí pouze prostory, kde se bude odehrávat vaše obchodní činnost. K dispozici vám jsou rovněž asistenční, marketingové, účetní a administrativní služby. Se speciálními požadavky ohledně vašeho podnikání si hravě poradí odborní pracovníci.
Nevíte si rady se založením společnosti?
Založení s. r. o. či zakoupení jiné firmy je složitý proces, se kterým vám rádi pomohou poradci v rámci služeb virtuální kanceláře. Bude vám poskytnuta nejen odborná konzultace, nýbrž také zajištěna svižná realizace.
Jaký je postup?
V první fázi je třeba telefonicky či emailem kontaktovat patřičnou kancelář, která uvedené služby nabízí. Poté se doporučuje prostudovat seznam výhod, zda budete mít zájem o založení společnosti s. r. o. „na klíč“, nebo raději preferujete zakoupení již založené firmy, tzv. „ready-made“. Jakmile se rozhodnete, odborná firma zajistí přípravu veškerých dokumentů, notářský zápis, živnostenské oprávnění, registraci v obchodním rejstříku i na finančním úřadě. Celý proces trvá průměrně 2 týdny, express vyřízení je hotové již za 5 dní.