E-mailing a web jsou spojené nádoby aneb 3 tipy na vyladění stránek pro úspěšnější e-mail marketing

E-mail marketing není jen o posílání e-mailů, ale o fungujícím propojení více prvků. Jedním z těch nejdůležitějších je web. Právě tady budete nejspíše sbírat kontakty a právě sem se pravděpodobně čtenáři vašich zpráv budou nejvíce proklikávat. Sebelepší e-mail je tak bez dobře připravených stránek v podstatě zbytečná práce. Podívejte se na 3 tipy, jak web připravit na e-mailing. Tip 1: Vyladěný newsletter box Newsletter box je formulář na webu, případně blogu, přes který se návštěvníci přihlašují k odběru newsletteru. O tom, nakolik se lidé budou opravdu přihlašovat, rozhoduje mimo jiné jeho umístění nebo lákavý vzhled. „Box je proto vhodné umístit na dobře viditelné místo na stránkách. Lidé ho nejčastěji hledají ve spodní části stránky, proto by neměl chybět ani v patičce webu. Vyhrajte si také s jeho podobou. Newsletter box svádějící k přihlášení by měl být líbivý, vkusný a hezky sladěný s podobou webu,“ říká Kateřina Fišerová, manažerka aplikace SmartEmailing Návštěvníkům webu musí rovněž hned dojít, o co se jedná. Proto by měl newsletter box obsahovat jasné sdělení, co návštěvníci dostanou a co pro to musejí udělat. Box lze připravit hravě, vtipně či třeba minimalisticky – představivosti se meze nekladou. Měl by však korespondovat se značkou a jejím zaměřením. Formuláře pro získávání souhlasu musejí být též opatřeny právními prvky v souladu s českou legislativou a nastupujícím GDPR. Tip 2: Optimalizovaná landing page Stránky, na něž se návštěvníci přes proklik jako první dostanou, se nazývají landing page neboli vstupní stránky. Pokud takové na webu ještě vůbec nejsou, je nejvyšší čas je vytvořit. Jsou-li landing page připravené, je na místě revize, aby plnily svůj účel a měly maximální konverzní potenciál. „Toho dosáhnete hlavně tím, že budete mít tyto stránky co nejjednodušší na orientaci a návštěvníci tak okamžitě poznají, co se po nich chce. Když už se vám povedlo návštěvníky na web dostat, byla by přeci škoda o ně nepovedeným provedením vstupních stránek hned zase přijít,“ vysvětluje Kateřina Fišerová. Pokud slouží landing page k získávání kontaktů výměnou za obsah a patří k těm lepším, měla by dosahovat konverze získaných e-mailů kolem 50–60 procent. Záleží samozřejmě také na tom, jakým způsobem přivádíme na stránku cílenou návštěvnost. Tip 3: Propojení webu s nástrojem Propojení webu s e-mailingovým nástrojem umožní e-mailing vyhodnocovat a neustále posouvat dopředu. Mezi další výhody patří třeba automatické propisování kontaktů na zákazníky. Pokud někdo vyplní svůj e-mail do formuláře na stránkách, nástroj veškeré údaje automaticky zanese do databáze. Chytré nástroje mají formuláře opatřeny kontrolou překlepů i ochranou proti spam botům, kteří weby procházejí, a umožňují též double opt-in funkci nezbytnou pro GDPR. Stejně tak je díky propojení jednodušší monitorovat akce, jež návštěvníci na webu provádějí. Podle toho pak lze kontakty segmentovat do různých skupin. Výběr mailovacího nástroje je skutečně dobré nepodcenit.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz