Jak ušetřit za energie se zákazníci E.ON dozvědí v poradenských centrech i on-line

Orientovat se v nových trendech energetiky nebo v množství produktů pro dodávku elektřiny a plynu není vždy jednoduché. Proto E.ON nabízí svým zákazníkům konzultace zdarma. Osobní konzultaci v každém z poradenských center měsíčně využije okolo 2 000 lidí, webový portál s online poradenstvím E.ON Rádce navštíví až 15 000 lidí za měsíc. Nejčastěji se na poradce lidé obracejí s dotazy ohledně akčních produktů nebo sezónních záležitostí, jako je aktuálně servis kotlů. „Vždy na začátku roku evidujeme zvýšenou návštěvnost na poradenských centrech. Zákazníci řeší požadavky, které například nechtěli řešit přes svátky a odkládali je. Navýšení oproti běžnému provozu je přibližně o 20 procent. Průměrně naši poradci obslouží 2 000 zákazníků měsíčně,“ říká Rudolf Uzlík ze společnosti E.ON Energie, a. s. V letošním roce budou nově poradci také vyjíždět k zákazníkům a pomáhat přímo u nich doma. Poradenská centra E.ON jsou zákazníkům k dispozici v Brně a Českých Budějovicích. Na obou pobočkách je možné navštívit odborné poradce každý pracovní den. Poradci jsou nápomocni v otázkách odběru elektřiny, zemního plynu, možných úspor, dotací nebo vystavování průkazů energetické náročnosti budov. Též poradí s nákupem auta na CNG (stlačený zemní plyn) nebo elektřinu. Lidé, kteří raději volí formu on-line poradenství, využívají internetového projektu E.ON Rádce. Tento web sdružuje velké množství odborných článků z oblasti úspor energií, ekologie, alternativní dopravy nebo nových technologií v energetice – „chytré domácnosti”. Součástí webu je rovněž odborné poradenství fungující prostřednictvím e-mailu, který tazatel odešle přímo Rádci. Odborníci na dotaz reagují v co nejkratším možném čase. Provozní doba on-line poradenství je každý všední den od 9:00 do 16:30. „Obliba E.ON Rádce v posledních měsících velmi roste, evidujeme již 15 000 návštěvníků za měsíc. Nejčastěji jsou nám pokládány dotazy ohledně úspor energií. Během zimního období lidi hodně zajímá vytápění a nyní začátkem roku hlavně nové dotační programy,“ říká Michal Doležel z projektu E.ON Rádce.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz