B2B vánoční večírky na vzestupu

Firemní akce, neformální setkání či event jsou důležité nástroje, jež pomáhají udržovat a budovat vztahy se stávajícími i potenciálními partnery a klienty. Firmy si to uvědomují, a proto do nich investují stále více finančních prostředků – na osobu utratí až 1 000 Kč. Letošní rok bude v počtu akcí rekordní, přičemž nejvíce se jich odehraje během adventu. Právě toto období je nejvhodnější pro pořádání společenských akcí. K tomu napomáhá několik výrazných faktorů. Firmám rostou obraty, před koncem roku potřebují utratit nevyužité finanční prostředky a také by rády udělaly radost svým zaměstnancům a obchodním partnerům. Podle průzkumu agentury Promoteri.eu chce vánoční večírek, nebo dokonce více večírků uspořádat až 75 % firem. Investují do nich v průměru několik desítek tisíc korun, a to v závislosti na jejich velikostech a počtu pozvaných. V přepočtu na jednu osobu utratí něco mezi 400 až 1 000 korunami. Tak moc se v případě vánočních večírků naposledy utrácelo před krizí v roce 2008 a očekává se, že letošní rok bude lámat rekordy. To potvrzuje také Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu, která se desátým rokem zaměřuje na pořádání různých akcí: „I letos jsme ze strany firem zaznamenali zvýšenou poptávku po pořádání eventů a s končícím rokem jejich počet graduje. Poptávky přitom nově chodí i od menších firem, které dříve žádné takové akce nedělaly, a nyní připravují třeba i dvě – jednu pro zaměstnance a druhou pro partnery.“ Zajímavým zjištěním je i to, že akce jsou čím dál častěji vybírány dle pocitů a zkušeností. Naopak firem, které se rozhodují na základě analýz, stále ubývá. Trh s eventy se tak transformuje a firmy se tomu přizpůsobují. „Marketéři si uvědomili, že dobře zorganizovaná akce dokáže v tomhle ohledu téměř zázraky, a proto jejich pořádání svěřují do péče specializovaných agentur. Dobře vědí, že jen tak mohou dosáhnout kýženého efektu a není nutné věnovat se dalším věcem, které na první pohled nejsou zřejmé, ale mohou pokazit dojem z celé akce,“ dodal Vít Krčmář. Letošní předvánoční a vánoční večírky jsou tak zpravidla koncipovány jako zážitkové akce, a to jak pro zákazníky, tak zaměstnance. Firmy jsou nápadité, vsázejí na zábavný program a nebojí se pozvané zapojit do samotného dění.

Kontakt


,
Telefon:
E-mail:
http://www.



Kontaktní manažer: Pavel Gregor
manager
Email:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz