SAP nabízí nové řešení CRM středně velkým organizacím
PRAHA — 24.09.2008 — SAP AG (NYSE: SAP) dnes oznámila přidání nové funkcionality CRM k řešení SAP Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací. Ty teď mohou efektivněji řídit vztahy se zákazníky napříč všemi procesy pomocí zcela nové funkcionality. SAP CRM v SAP Business All-in-One podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených nejlepších postupů, tzv. best practices. Funkcionalita CRM v SAP Business All-in-One je jednoduchá a výkonná, postavená tak, aby řešila skutečné problémy za dostupnou cenu a poskytla nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO). „Středně velké firmy hledají dostupné, škálovatelné a inovativní řešení, které může být velmi rychle nastaveno a přizpůsobeno,“ řekl John Roberts, vedoucí výzkumu, IDC. „Nové řešení SAP Business All-in-One splňuje všechna tato kritéria, poskytuje dostupné procesy CRM a ERP a může být jednoduše nasazeno a přizpůsobeno potřebám jednotlivých organizací.” SAP Business All-in-One poskytne klíčové funkce CRM pro marketing, obchod a služby s možností analyzovat výsledky dosažené v těchto oblastech. Procesy jsou navrženy tak, aby umožnily středně velkým firmám generovat více potenciálních zákazníků, uzavírat více smluv a poskytovat lepší služby občanům a jejich podporu. Řešení zajistí 360stupňový pohled na zákazníkovy či občanovy aktivity. Funkcionalita CRM v SAP Business All-in-One obsahuje to nejlepší z praktického marketingu, obchodu a služeb, má integrované analýzy podporující lepší rozhodování. Dále obsahuje řízení příležitostí, funkcionalitu pro call centra a služby, služby řízení objednávek, stížností a vracení zboží, služby řízení poptávek. Navíc podporuje reporty o aktuálních transakcích a analýzy business intelligence. Základ nové funkcionality je v technologické platformě SAP NetWeaver. Flexibilita této platformy umožní zákazníkům například rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků. Nové funkce CRM v SAP Business All-in-One budou v ČR dostupné certifikovaným partnerům SAP od září 2008.
Kontakt
AGE Communications, a.s.
Václavské náměstí 808/66
110 00, Praha 1
Telefon: +420 224 946 415
E-mail: office@age-com.cz
http://www.age-com.cz
Kontaktní manažer: Lucie Procházková
Email: prochazkova@age-com.cz
Telefon: 224 946 415