Návštěvnost Aqualandu Moravia v létě znovu vzrostla, v červenci za vodními atrakcemi přijelo o deset

Návštěvnost nejmodernějšího akvaparku v Česku, Aqualandu Moravia v Pasohlávkách, stále roste. V červenci na jih Moravy pod Pálavu přijelo o deset procent více návštěvníků než loni. Lidé se vydali za koupáním i přesto, že nepanovala taková horka jako loni a odpoledne byly často přeháňky. Průměrně lidé strávili v Aqualandu 6,3 hodiny, doba pobytu se přitom prodlužuje. Z průměrných deseti návštěvníků bylo šest z Česka, dva ze Slovenska a dva z Rakouska. „S celkovou návštěvností jsme spokojeni i vzhledem k počasí. Vynikající výsledky jsou dané zejména celoroční povahou našeho zařízení. Akvapark i v případě nepříznivého počasí nabízí množství vyžití na krytých atrakcích, koupel v příjemně teplé termální vodě, a to i venku, ale také množství novinek, které si Aqualand na letošní rok pro své návštěvníky připravil,“ uvedl ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký. Zmínil přitom venkovní vodní bar, novou zónu s privátními lůžky a venkovními masážemi nebo 7D kino. Součástí Aqualandu je od letoška též nový hotel nazvaný Aqualand Inn, díky čemuž mohou lidé na atrakcích strávit celou dovolenou. Obsazenost hotelu je v letních měsících kolem 97 procent. V současné době přitom začíná prodej výhodných balíčků na podzim. Podle Pavlackého nová hotelová kapacita celkovým číslům v návštěvnosti pomohla. Lidé oceňují blízkost ubytování od akvaparku. Díky hotelu si navíc současná vybavenost a úroveň služeb parku nezadá s mnohými světovými resorty. V akvaparku zaznamenali rovněž nový trend. Kromě tradičních turistů z ČR, Slovenska a Rakouska chodí do bazénů a na atrakce i lidé, kteří jižní Moravu nemají jako svou cílovou destinaci. „Tito návštěvníci cestují do své destinace kolem nás a s návštěvou akvaparku již ve svých plánech předem počítají, což nás mimořádně těší. Vyplývá to mimo jiné z toho, že se Aqualand Moravia nachází přímo u hlavního silničního tahu na Vídeň, a tedy cestou do přímořských letovisek či alpských středisek,“ uvedl Pavlacký. Podle něj jsou dominantou letních měsíců dvě stěžejní atrakce – Abyss, tedy Propast, a Boomerango –, které jsou nejvyhledávanější a svojí velikostí unikátní. Návštěvníci je mohou sjíždět právě na rozdíl od dalších 18 atrakcí pouze v letním období. Lidé využívají též pětihektarového pozemku s lehátky, slunečníky a bazény, mezi nimiž kraluje bazén s vlnobitím, či se zapojují do animačního programu, který akvapark letos rozšířil o další soutěže nejen pro děti, ale i dospělé. Pozornost přitahují také dny s DJ́s nebo sportovními workshopy. Aqualand Moravia funguje už třetím rokem a jen loni jej navštívilo přes 700 tisíc lidí. Atraktivní program slibuje i na srpen, kdy bude sportem žít jak Aqualand, tak i celý svět. Pořadatelé jej nachystali na 13. a 20. srpna. Připomene největší letošní sportovní svátek v Rio de Janeiru, kterým jsou letní olympijské hry. Akce bude zároveň i připomínkou tradičního brazilského karnevalu. Součástí programu je plážový volejbal, sportovní aquagym, vodní a plavecké disciplíny nebo minidiskotéka pro děti. „Akce ovšem není určená jen pro sportovce. Chtěli bychom přidat trochu pohybu i do letního odpočinku přímo v bazénech Aqualandu Moravia. Návštěvníci budou v každé disciplíně soutěžit o ceny,“ dodal Pavlacký. Bližší podrobnosti najdou zájemci na webu akvaparku.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz