Povinnost EET se blíží
Zejména pro provozovatele hotelů, restaurací, barů, kaváren a ostatních stravovacích a ubytovacích provozů se blíží termín elektronické evidence tržeb. Většina hotelů a větších restaurací už v současnosti využívá systém vlastních pokladen, které tisknou účtenky a často navíc slouží k evidenci stavu zásob a jejich program je propojen s účetnictvím firmy. Pro tyto firmy bude stačit dokoupit potřebný software a zajistit internetové připojení, které zajistí evidenci každé vydávané účtenky finančním úřadem. Pro malé provozovny typu barů, kaváren, hospod a malých restaurací, jejichž provozovatelé doposud psali účtenky ručně, přinese elektronická evidence tržeb zvýšení nákladů na pořízení a následný provoz potřebného zařízení. Na druhou stranu i tito malí podnikatelé získají dokonalý přehled o tom, co a v jakém množství prodávají a prodej čeho je pro ně výhodný a co prodávají s minimálním ziskem či dokonce bez zisku. Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení. Jednoduchým a levným řešením je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) si nainstalujete na chytrý mobilní telefon či na tablet. Můžete ji nosit vždy sebou a nebo si ji umístit do stojánku ve vaší provozovně. Stačí připojit malou mobilní tiskárnu, kterou můžete vozit i na svých cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní. Pokladna má skvělé funkce, které každý živnostník ocení každý den.
Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz
Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778