Lázně Luhačovice zaznamenaly vloni nárůst pobytových dnů o 5 %

Vývoj klientely v Lázních Luhačovice, a. s., v roce 2015 opět příznivý Po útlumu zájmu o lázně v předchozích letech zaznamenaly Lázně Luhačovice, a. s., již v roce 2014 mírné oživení. Loni se poptávka po lázeňských pobytech ještě zvýšila. V roce 2015 tak Lázně Luhačovice navštívilo téměř 33 tisíc hostů, což odpovídá roku 2014, ale počet pobytových dnů se zvýšil o 5 %. Informoval o tom výkonný ředitel lázní Ing. Jiří Dědek, MBA. „Uplynulý rok tak hodnotíme jako dobrý z pohledu nejen našich lázní, ale i celého oboru. Příznivých výsledků bylo dosaženo i přesto, že v první polovině roku procházel hotel Morava rekonstrukcí a jeho lůžka nebyla nabízena. Rostly hlavně léčebné pobyty hrazené zdravotními pojišťovnami u dospělých i u dětí, které léčíme již od 1,5 roku s doprovodem. Dosažené výsledky byly příznivě ovlivněny novou právní úpravou, která začala platit na začátku roku 2015, ale i zrušením regulačního poplatku 100 Kč od ledna 2014. U části indikací dospělých nová legislativa především prodloužila délku lázeňské péče z 21 na 28 dní. Léčba dýchacího ústrojí i nadále zůstává na první pozici léčených indikací v Luhačovicích. Téměř 60 % klientů zdravotních pojišťoven k nám přišlo za léčbou právě těchto onemocnění. Pozitivní vliv na celkové výsledky měl i zvýšený nárůst zájmu o léčbu pohybového ústrojí v Luhačovicích formou komplexní lázeňské péče. Již druhým rokem jsme zaznamenali také nárůst dětí školního věku, které absolvují lázeňskou léčbu bez doprovodu,“ řekl J. Dědek. Dodal, že díky provedeným změnám v lázeňství jsou lázeňské léčebné pobyty hrazené zdravotními pojišťovnami dostupnější více lidem. Lázeňským subjektům v České republice přinesly změny po letech nejistoty větší stabilitu. „V roce 2015 jsme však téměř 20 % klientů zdravotních pojišťoven, čili cca 2 000 osobám, museli odmítnout léčení vzhledem k omezením v počtu přijatých pacientů danými zdravotními pojišťovnami. Ani přes vynaložené úsilí se nám nepodařilo tyto limity navýšit, proto i nadále musíme některé klienty odmítat, přestože jsme jim schopni všechny služby (ubytování, stravu a léčení) zajistit,“ upozornil J. Dědek. Zároveň navrhl řešení této situace, kterým je absolvování léčby v zimní sezóně a mezisezóně, kdy lázně tyto limity nedosahují. „U pobytů pro samoplátce považujeme za úspěch rovněž další nárůst obsazenosti našeho nejlepšího wellness hotelu Alexandria****, která překročila 55 %. Hotel navštívilo téměř 7 tisíc hostů. Základem zakázky naší společnosti je stále tuzemská klientela. Pacienti s plnou nebo částečnou úhradou od zdravotních pojišťoven se na celkovém počtu pobytových dnů podílejí více než 55 %. Zahraniční klientela dlouhodobě tvoří okolo 10 %. Do našich lázní jezdí zahraniční hosté především z Rakouska a Slovenska, ale i Německa, Izraele a Ruska. I nadále bychom chtěli úspěšně působit na slovenském trhu, kde se po několikaletých nárůstech podařilo v roce 2015 návštěvnost stabilizovat na velmi vysoké úrovni. Loni byly poskytnuty služby téměř dvěma tisícům Slováků, podobně jako v roce 2014. Mírný pokles vloni zaznamenaly Lázně Luhačovice u hostů z Německa a také z Ruska, kde se projevilo oslabení kurzu rublu. Tento pokles zaznamenaly i ostatní lázně v České republice,“ komentoval vývoj J. Dědek. Akciová společnost Lázně Luhačovice se dlouhodobě snaží potvrzovat pozici lázeňské jedničky v Luhačovicích garancí kvalitní léčby s využitím přírodního léčivého zdroje, kvalitou ubytovacích kapacit, do kterých každoročně investuje, i atraktivní nabídkou. „Zájem o naše lázně nás velmi těší. Z údajů vyplývá, že klienti se postupně učí nespoléhat na nabídky last minute, ale z roku na rok ve větším předstihu si rezervují svůj pobyt. Velmi si vážíme klientů, kteří vynaloží své prostředky jako investici do zdraví, přestože mají širokou škálu možností strávení dovolené v České republice a ve světě. Na následující rok jsme připravili novinky v pobytech – TOP pro každý věk s využitím luxusního wellness centra v hotelu Alexandria nebo Ve víru tance s Janem Onderem a Lucií Hunčárovou. Klienti tak budou mít možnost nasát atmosféru Star dance a nechat se hýčkat v největším wellness centru v Luhačovicích,“ uzavřel J. Dědek. Více informací je na: www.HotelAlexandria.cz , www.lazneluhacovice.cz

Kontakt
Paper Life
A. Škarvana 2/20
97101, Prievidza
Telefon: 0905150836
E-mail: paperlife.sro@gmail.com
http://www.paperlife.sk



Kontaktní manažer: Paper Life
PR manager
Email: paperlife.sro@gmail.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz