Spotřebitelské organizace jsou zde pro vás
Praha (11. 12. 2015) - Předvánoční nákupní horečka vrcholí a s ní se zvyšuje riziko nevydařeného zakoupení zboží nebo služby. Co udělat v případě zjištění této skutečnosti a kam se obrátit o pomoc, to ví jen malé procento spotřebitelů. „V poslední době se hodně hovoří o ochraně spotřebitelů a spotřebitelských práv,“ říká Lenka Mužíčková, předsedkyně občanského sdružení Budulínek.eu, které se zabývá ochranou dětského spotřebitele. „V České republice působí celá řada spotřebitelských organizací, na které se mohou lidé obracet v případě, že se potřebují domoci svých spotřebitelských práv,“ dodává Mužíčková. Každý nakupující by měl vědět, jak se nenechat oklamat výhodnými nabídkami a slevami a samozřejmě také, jak se uplatňuje a vyřizuje reklamace. Nastanou-li potíže, je dobré, obrátit se na některou ze spotřebitelských organizací, které jsou připraveny hájit zájmy každého spotřebitele. Úkolem spotřebitelských organizací není jen poskytování informací o spotřebitelských právech nebo pomoc při řešení sporů s obchodníky, ale také kontrola a testování výrobků a služeb, nebo vzdělávání spotřebitelů a zvyšování jejich finanční gramotnosti. Mezi nejznámější spotřebitelské organizace patří Občanské poradny, Spotřebitelský ombudsman, dTest nebo Česká obchodní inspekce. „Pokud byste si chtěli otestovat své znalosti, týkající se právě spotřebitelských organizací, zúčastněte se soutěže, která nyní probíhá na našem webu Budulinek.eu,“ doporučuje Mužíčková. Úplný seznam všech aktivních spotřebitelských organizací je možné najít na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu. Kompletní informace o soutěži: www.budulinek.eu
Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com
Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com