Češky nejčastěji touží po sexu na pláži, láká je také sex v kabinkách v obchodě nebo ve výtahu

Sex je důležitou součástí každého vztahu. Podle odborníků však po nějaké době sexuální touha ze vztahu přirozeně vyprchává. Tomu lze zabránit několika způsoby, mezi které patří prolomení stereotypu změnou a kombinací různých míst pro milování. Výzkum sexshopu Růžový slon, který se zaměřil na sexuální představy českých žen, ukázal, že Češky nejvíce touží po sexu na pláži. Další lákavá místa představují kabinky v obchodě nebo výtah. Z průzkumu sexshopu Růžový slon vyplývá, že pro české ženy je nejlákavějším místem na sex jednoznačně pláž. Pro celých 30 % z dotázaných žen je představa sexu na pláži velmi lákavá. „Tato představa má pochopitelně i své odpůrce, a to z důvodu nepraktičnosti i nepohodlnosti,“ uvedl Adam Durčák, marketingový ředitel sexshopu Růžový slon. „Pro 13 % žen představuje další fantazijní místo kabinka v obchodě nebo ve výtahu,“ upřesnil Durčák s tím, že lákavým faktorem pro Češky je také možnost odhalení při sexu. Proto si představují sex v bazénu a sex na veřejnosti. Na žebříček dalších nejčastějších míst k souloži se dostává například auto, kancelář, les, stan, koupelna, kuchyň, balkon, pračka, vana nebo i sprcha. Oživení sexu nemusí být pouze změnou místa, ale například i různými sexuálními praktikami, popřípadě skupinovým sexem. Přibližně 60 % českých žen udává, že by uvítaly i sex ve třech či ve více lidech. Z výzkumu také vyplynulo, že 42 % žen by si rádo vyzkoušelo tvrdý sex, 16 % by dalo přednost erotickým pomůckám a zbylých 42 % sní o fistingu, nemravných slovech, tantrickém sexu nebo dokonce orgasmickém porodu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz