Opravárna otevírá první kamenné pobočky, napomůže opravě elektroniky i s její recyklací

Komunitní web Opravárna se rozhodl rozšířit své služby a zřídit první servisní místa – s názvem Service place. Zaměstná v nich své nejlepší opraváře. První servisy otevřou své brány už ve středu 9. září. Jeden v obchodním centru Galerie Fénix na metru Vysočanská a druhý v Jungmannově ulici v Praze. Lidé si zde budou moci nechat opravit rozbitou elektroniku a zároveň odevzdat drobná elektronická zařízení k ekologické recyklaci. První značkový servis Opravárny s názvem Service place, se bude zaměřovat především na mobily, tablety, notebooky a drobnou elektroniku. Ve středu 9. září otevře v Galerii Fénix naproti poště. Otevřen bude od 9 – 21 hodin. „Vyhověli jsme hlavně požadavkům našich uživatelů a zákazníků, kteří často vyslovovali přání, že kamenná pobočka, kam zanést kdykoliv svůj rozbitý výrobek, by jim vyhovovala,“ vysvětlil krok zakladatel Opravárny Jan Charvát. Pracovat zde budou ti nejlepší a nejprověřenější opraváři, kteří na webu působí již dlouhou dobu a mají za sebou mnoho desítek úspěšných oprav. Kromě toho ve stejný den otvírá také druhá pobočka v Jungmannově ulici 28, v pasáži Teta naproti magistrátu. I zde bude možné nechat své rozbité výrobky, nebude však přítomen opravář, ale bude si pro výrobky pravidelně docházet. Otevřeno bude od 9 – 20 hodin. Opravárna se nevzdává ani své myšlenky společensky odpovědného podniku. Kromě toho, že díky opravám „neopravitelného“ předchází vzniku odpadu a chrání nerostné zdroje, tak bude třetina zaměstnanců servisních míst vždy z řad zdravotně postižených. „Celou koncepci a vybavení servisního místa pomáhal zařizovat náš velmi šikovný opravář s letitými zkušenostmi z oboru, který se díky tomuto novému impulzu po letech nezaměstnanosti a depresí vrací zpět do normálního života. Bude také jedním ze zaměstnanců, servis bude totiž brzy částečně fungovat jako chráněná dílna,“ pokračuje Charvát. Hned na první týdny po otevření chystá Service place řadu zajímavých akcí, například diagnostiku přístroje zdarma či 20 procent slevu na veškeré opravy. „Pokud jde o ceny, budeme určitě levnější než konkurenční servisy, rozhodně se nechceme pustit myšlenky, že se musí vyplatit přístroj opravit, než koupit nový. Navíc chceme ale díky vlastním servisním místům zákazníkovi zaručit určitou kvalitu a úroveň služeb,“ říká marketingový ředitel Opravárny Pavel Latoň. Servisní místa budou kromě toho sloužit i jako výdejní a příjmová místa Opravárny. To znamená, že přístroje, na které se opraváři na místě nespecializují, bude možné nechat na místě a Opravárna přes svůj web najde nejbližšího opraváře z okolí, který si se závadou poradí. Síť servisů a sběrných míst se bude dále rozšiřovat. Po Praze je v plánu expanze i do dalších měst. Kromě rozbité elektroniky mohou lidé donést i nefunkční vysloužilá elektrozařízení, kterým bude zajištěna ekologická likvidace. Před obchody bude umístěn sběrný box skupiny REMA. Zde bude možné odevzdat k recyklaci drobnější elektronická zařízení. „V každé domácnosti jsou v průměru 3 až 4 nevyužívané starší nebo již nefunkční mobilní telefony. Proto jsme přichystali akci, kdy zákazník může mobil přinést k diagnostice zdarma. Pokud už se oprava nevyplatí nebo opravit nepůjde, může ho člověk na místě odevzdat do připraveného boxu a my zařídíme jeho ekologickou likvidaci,“ uvedl David Vandrovec ředitel skupiny REMA, která se zabývá ekologickou recyklací. Tím, že lidé odevzdají své vysloužilé přístroje, pomohou přírodě, a navíc obdrží drobný dárek. Kamenná pobočka vzniká také díky spojení s mobilním operátorem Palmafone, se kterým sdílí prostor. Palmafone bude v obchodě nabízet veškeré příslušenství k mobilním telefonům, chytré hodinky a také výhodné tarify na volání. Opravárna a Palmafone jsou nově i majetkově propojeny. „Spojení s Opravárnou mi přišlo jako velmi zajímavé, nyní budeme společně pod jednou střechou schopní zákazníkovi nabídnout skutečně vše k mobilním telefonům, od samotných přístrojů a tarifů, přes záruční i pozáruční servis, příslušenství, až po recyklaci vysloužilých přístrojů,“ řekl k tomu majitel společnosti Palmafone Jaroslav Dvorský.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz