Na školní nákupy si rodiče musejí připravit 3 000 korun, stres jim mohou ušetřit e-shopy

V těchto dnech vrcholí nákupy školních potřeb na následující školní rok. Podle údajů společnosti Activa, která je provozovatelem e-shopu s nabídkou školních potřeb Activáček.cz, letos u dětí frčí školní potřeby s motivem soviček, dinosaurů nebo Ledového království (Frozen). Statistiky ovšem ukazují, že se stále větší počet rodičů stresujícímu pobíhání po nákupních centrech se školním seznamem v ruce vyhýbá. Potřeby místo toho nakupují na internetu. V porovnání se stejným obdobím loňského roku tak Activa v srpnu hlásí nárůst prodejů v desítkách procent. Na webu si sice školáci nemohou aktovky či batohy osahat, výběr je ale nesrovnatelně větší. „Školní potřeby patří rozhodně mezi sortiment, který se už na internetu zabydlel. Jejich internetové prodeje meziročně rostou nejen u nás. To, že si školák například aktovku nebo batoh nemůže vyzkoušet jako v kamenném obchodě, lze vyvážit kvalitním popisem a fotografiemi. Fotky od výrobců doplňujeme vlastními fotkami detailů, natáčíme videa. Batohy a aktovky zákazníkům dodáváme zdarma, navíc mají možnost do 14 dní toto zboží vyměnit nebo vrátit,“ konstatovala Jana Martínková ze společnosti Activa. Právě aktovky přitom bývají nejdražší položkou na školním nákupním seznamu. Odborníci rodičům doporučují, aby aktovka měla anatomicky tvarovaná záda, kvalitní široké nastavitelné popruhy, pevné dno, aby dokázala samostatně stát, dále měla pevné víko a dostatek reflexních prvků pro bezpečnost školáka. V setu s penálem a sáčkem na cvičky se takto kvalitní aktovka dá pořídit od 2 000 korun. Z letošních prodejů Activy se ukazuje, že mezi oblíbené motivy dětí stále patří sovičky či dinosauři a hrdinové z oblíbených pohádek. U holčiček ovšem letos nad Hello Kitty vítězí princezny z Ledového království (Frozen), kluci sáhnou nejčastěji po Spidermanovi nebo ovečce Shaun. Celkové náklady na školní výbavu se liší podle toho, zda jde dítě do první třídy, nebo nastupuje do vyššího ročníku. „Cena závisí také na tom, co zajišťuje škola a co mají zajistit rodiče. Pro prvňáčky je určitě potřeba mít dostatek kvalitních pastelek a tužek číslo 2. Pera není potřeba zatím pořizovat, děti jimi píšou až od ledna. V průměru si tak rodiče musejí k ceně aktovky připočíst ještě 1 000 Kč. Cena výbavy staršího školáka závisí opět na tom, zda je potřeba pořídit nový batoh, který se pohybuje v cenovém rozmezí od 800 Kč. Za sešity, obaly, pera, lepidla, pastelky, tempery, vodovky a další potřebnou výbavu zaplatí rodiče starších školáků kolem 1 500 Kč,“ dodala Martínková. E-shop Activáček.cz očekává, že nápor rodičů opadne kolem 5. září. Plánování nákupů ovšem rodičům v některých případech hatí samy školy. Pokud učitelé dávají své požadavky až v průběhu září a školní potřeby vyžadují do druhého dne, nemohou rodiče nakupovat pohodlně na internetu a jsou kvůli časovému presu odkázáni jen na kamenná papírnictví.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz