Firmy si našly novou cestu ke zvýšení prodejů

Hospodářský růst pokračuje v oživování. Podle Světové banky celosvětová ekonomika letos roste o 2,8 procenta a v eurozóně o 1,5 procenta. To potvrzuje také agentura Promoteri.eu, která za prvních pět měsíců tohoto roku zaznamenala 13procentní růst svého obratu. Agentura působící v České republice a na Slovensku uspořádala od ledna do května 96 akcí – většinou pro nadnárodní společnosti, pohybující se v oblasti výpočetní a telekomunikační techniky, spotřební elektroniky a potravinářství. Zapojily se však i ryze tuzemské společnosti, přičemž některé z nich znovu objevují další cestu k propagaci, kterou je promotérství. „Víme, že zákazník po komunikaci s dobře proškoleným promotérem odchází plný informací a dojmů, které následně využije při svém rozhodování při nákupu,“ řekl Marcel Divín, business sales manager společnosti Epson. Promotéři a hostesky agentury Promoteri.eu pro své klienty do června odpracovali 437 dnů, což je 6 812 hodin věnovaných různým promočním aktivitám. „Začátek roku bývá pro většinu firem, co se týká vývoje byznysu, zpravidla vždy pozvolný. My jsme však už v prvních dnech letošního roku měli hodně napilno. Velmi nás těší tento vzrůstající trend a také fakt, že firmy si velmi dobře uvědomují, že promotéři a hostesky pro ně představují novou cestu, jak zvýšit prodej produktů a služeb,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu. I letos Promoteri.eu pracují pro své klíčové klienty a spolupráci s nimi dále rozšiřují. Z technologických společností agentura získala nového klienta – Western Digital, pro kterého uskutečnila sérii promoakcí, jež byly zacíleny zejména na podporu prodeje pevných a síťových disků WD. Téměř jako doma se Promoteri.eu cítí v showroomu Alza.cz. Jen do června zde agentura uspořádala pro klienty TP-Link, Belkin, Brother či Western Digital několik desítek kampaní. Zejména v zimním období je velká poptávka ze strany potravinářských společností po promoakcích na podporu alkoholických produktů. Promoteri.eu tak pro společnost Rudolf Jelínek uspořádali sérii ochutnávek nápojů Bohemia Honey a Puschkin, které zahřály degustátory při sportovních radovánkách. I nealko táhne, o čemž se mohli přesvědčit všichni, kteří mají rádi Coca-Colu. Na několika akcích Promoteri.eu zastupovali tohoto výrobce nealkoholických nápojů a přestavovali jeho portfolio. Koncem května promotéři ve spolupráci s Falo Events, M-Communications, RTC Production a Schneider Electric uspořádali několik desítek dětských dnů. Značky jsou zastupovány i při jiných příležitostech, například na veletrzích a velkých společenských akcích, kde jim je poskytnut plný servis – od zajištění občerstvení, rozdávání letáků, seznamování s produkty a službami či vše, co je spojeno s chodem promostánku. Toho využil například Epson na veletrhu Reklama – Polygraf či Coca-Cola před O2 arénou při Mistrovství světa v ledním hokeji.

Kontakt


,
Telefon:
E-mail:
http://www.



Kontaktní manažer: Pavel Gregor
manager
Email:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz