Do českých ložnic nejčastěji míří vibrátory. Češi rádi v sexu experimentují

Češi se již nebojí v sexuálním životě experimentovat. Potvrzují to majitelé tuzemských sexshopů, kteří v posledních letech evidují rapidní nárůst zájmu o erotické pomůcky i netradiční sexuální techniky. Podle nejnovějších statistik sexshopu Růžový slon český národ nejvíce investuje do vibrátorů, které tvoří téměř 40 % z veškerého prodaného zboží. Zatímco druhým nejprodávanějším zbožím jsou lubrikanty, třetím umělé vagíny. Podle aktuálních statistik mají Češi sexuální styk v průměru až devětadevadesátkrát za rok. Ačkoliv obecně stále ještě česká populace nepatří ve světě k nejnáruživějším národům, doba se mění. Podle majitelů tuzemských sexshopů se totiž v posledních letech změnil postoj zákazníků k erotickým pomůckám i k samotnému sexu. „Evergreenem v českých ložnicích zůstávají vibrátory, které tvoří více jak třetinu z prodaného zboží. Zákazníci si tradičně pořizují ve velkém množství lubrikanty, v posledních měsících rovněž vzrostl zájem o umělé vagíny,“ řekl Adam Durčák ze sexshopu Růžový slon s tím, že v českých ložnicích se navíc v posledních letech začíná více experimentovat, což dokládá zvýšený nákup pomůcek, jako jsou roubíky, pouta a jiné vybavení ke svazování. Podle odborníků lidé převzali zodpovědnost za kvalitu svého sexu a otevřeně řeší vlastní masturbaci, experimentování i sexuální problémy. „Díky internetu jsou lépe informovaní, přistupují k nákupu bez zbytečných předsudků a ostychu. Jsou přirození a berou erotické pomůcky jako součást svého sexuálního života," vysvětlil Adam Durčák ze sexshopu Růžový slon. Právě díky přesouvání nákupů na internet lidé ztrácení stud. „Zatímco v internetových obchodech lidé nakupují spíše netradiční a levné věci, v kamenných prodejnách si naopak pořizují spíše dražší pomůcky a nechávají si poradit. Kvalitní sex a orgasmus by si tak měli dopřát nejen muži, ale především ženy, které bývají často přehlíženy,“ uzavřel Durčák s tím, že právě ženský orgasmus se stane předmětem srpnové akce v Ostravě, která se uskuteční 8. srpna na Mezinárodní den ženského orgasmu. Obecně je podle statistik český národ schopen za sexuální pomůcky utratit na internetu za rok až 300 milionů korun. Spolu s kamennými obchody překračují útraty jednu miliardu. Tržby navíc neustále stoupají. V posledním roce Češi na sexuálních pomůckách a doplňcích utratili více o celou pětinu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz