Návštěvnost Aqualandu Moravia se o Velikonocích zvýšila o 50 %, polovinu návštěvníků tvořili cizinci

V době velikonočních prázdnin od 2. do 6. dubna zaznamenal nejmodernější český akvapark Aqualand Moravia zvýšení návštěvnosti o více než 50 % oproti běžnému provozu. Polovinu návštěvníků totiž tvořili o svátcích návštěvníci z Rakouska a Slovenska. Zájem Rakušanů byl v monitorovaném období o 12 procentních bodů vyšší, než obvykle, v případě Slováků činil rozdíl 5 procentních bodů. Největší zájem měli hosté o venkovní geotermální bazén, který je jediný svého druhu v Česku, a o pobyt v saunovém světě. Vyrábění kraslic a zajíčků, speciální tematické obědové menu či pletení pomlázky. To vše připravil pasohlávský akvapark Aqualand Moravia pro své návštěvníky v době Velikonoc, aby jim pobyt v zařízení tematicky zpestřil. A povedlo se. Podle aktuálních údajů akvaparku jej totiž přišlo navštívit o polovinu více lidí, než v běžném provozu. Zvýšila se také účast cizinců. V době velikonočních svátků činil celkový podíl návštěvníků z Rakouska 25 %, oproti běžným 13 %. Podíl návštěvníků ze Slovenska byl rovněž bezmála 25%. Rozdíl v národnostní skladbě návštěvníků byl o svátcích podle odborníků nejvíce znatelný zejména v oblasti gastronomie. „Češi vydávali za gastronomii a občerstvení méně financí, než tomu bylo u návštěvníků z Rakouska nebo Slovenska. Jedním z důvodů je však fakt, že zatímco třeba pro obyvatele Brna byl výlet do Aqualandu záležitostí v řádu hodin, a oběd si tak často dopřál v prostředí domova, pro návštěvníky z Vídně nebo Bratislavy jsme byli celodenním návštěvním cílem se vším komfortem," objasnil Petr Pavlacký, ředitel největšího českého akvaparku Aqualand Moravia, který klade důraz na kvalitní restauraci s čerstvými surovinami. O Velikonocích také mohli návštěvníci ochutnat speciálně sestavený jídelníček. „Pro období velikonočních svátků jsme připravili speciální tříchodové menu, které respektovalo příchod jara. Předkrmem byl ředkvičkový salát s hráškem, hlavní chod představoval králík cibulář se špenátovou nádivkou a jako sladkou tečku jsme zvolili mrkvový dezert s rebarborovým želé,“ doplnil Pavlacký. Podle vedení akvaparku využívali návštěvníci o Velikonocích nejvíce geotermálního bazénu a saunového světa.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz