Jakou vůni zvolit k jaké příležitosti? Do práce volte toaletku, večer vsaďte na orient

Slušivé šaty a vkusné nalíčení už mezi Češkami začíná platit za standard. Když však stylový vzhled zvládne žena doplnit i vhodným parfémem, výsledkem je nadprůměrný dojem. Vůně většina lidí vnímá hlavně podvědomě, ale mají velký vliv na psychiku. Proto jejich účelným využitím může žena ovlivnit, jak ji druzí vnímají. Přinášíme několik tipů, kdy jakou vůni zvolit a jak při výběru parfému neudělat chybu. K romantické večeři se hodí smyslná květinová vůně Konec zimy provází buď rozbředlý sníh a bláto, či naopak zledovatělé cesty a chodníky. Proto spolu v tomto období lidé často tráví čas v restauracích či kavárnách. Pro tyto intimní příležitosti, jakou je například romantická večeře, se hodí smyslné květinové vůně. Ty se nejčastěji nanáší na krk, dekolt a vnitřní částí zápěstí. Na všech těchto místech je totiž tenčí, avšak dobře prokrvená vrstva kůže. Vonné látky se proto dobře odpařují. Nanesená vůně by se však nikdy neměla roztírat. Po stříknutí by se měla nechat postupně vyprchat s tím, že samotné aroma se obvykle projeví po přibližně 10 minutách od kontaktu s pokožkou. Pro speciální chvíle může žena vůni nanést i do podkolenních jamek nebo na vnitřní část stehen. Každým úderem srdce se pak krásně rozvoní. Vhodným nosičem vůně jsou také čerstvě umyté vlasy. Pro příležitost romantických chvil strávených nad sklenkou vína či dobrým jídlem je ideální například vůně Karolina by Karolina Kurková. Růžový pepř a svěží zeleň se u ní snoubí s růžemi, něžnými fialkami, vanilkou a kašmírem. Ve všední den sáhněte po toaletní vodě Přestože lidé většinu informací přijímají zrakem a sluchem, čich stále hraje nezanedbatelnou roli. Čichové receptory jsou však u lidí rozmístěny na ploše pouhých 5 čtverečních centimetrů, proto jsou lidé na rozdíl od zvířat vůněmi ovlivňováni spíše podvědomě. A to i přesto, že je člověk schopen si zapamatovat až 4 tisíce různých pachových vjemů. Vkus na vůně a jejich vnímání je velmi individuální a liší se prakticky člověk od člověka. Navíc je lidský nos po ránu citlivější, než večer, a pachy vnímá intenzivněji. Na dopolední porady, pracovní oběd nebo pro každodenní nošení do zaměstnání je proto vhodné volit místo intenzivních parfémů či parfémovaných vod, které obsahují 12 až 15 % vonných látek, spíše lehčí toaletní vody. V nich bývá obvykle použito 6 až 12 % vonné směsi. Volbou jemnější a méně výrazné toaletky se tak žena vyhne riziku, že bude její vůně svou intenzitou nebo těžším složením protějšku na jednání či v kanceláři nepříjemná. Na plese buďte za orientální princeznu Pro slavnostní večerní příležitosti ženy často sahají po těžších a orientálních tónech, které se pro tento typ večera dokonale hodí. Mezi oblíbené ingredience patří ambra, vanilka, kadidlo nebo santalové dřevo. Také je lepší odložit u těchto událostí toaletní vody a sáhnout spíše po déle vonících variantách - parfémované vodě či přímo po parfému. Díky většímu podílu vonných látek vůně vydrží celý večer a bude se uvolňovat postupně. „Takzvaný Eau de Parfum bývá sice obvykle dražší než toaletní voda, ale flakon vydrží i několik let. Pokud naše zákaznice používají parfémovanou vodu příležitostně třeba jen na plesy, radíme jim, aby ji pak vždy uložily zpět do originální papírové krabičky. Parfém by měl být mimo dosah přímého slunečního záření, v teplotě okolo 20 stupňů Celsia. Prodlouží se tak jeho životnost,“ radí Ivona Selníková, generální ředitelka LR Health & Beauty. Dobrou volbou je v tomto případě třeba parfémová voda Harem, která kombinací čokolády, karamelu, jasmínu a mandarinky evokuje exotické vůně Orientu. Zajímavost na závěr: Až 8 % žen má doma více než 10 různých parfémů Podle nedávné studie britského slevového portálu MyVoucherCodes.co.uk, do které se zapojilo na 2100 Britek starších 18 let, má doma alespoň jeden parfém 73 % žen. Více než 10 flakonů pak vlastní 8 % z nich.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz