Proč Facebook reklama?

Facebook má stále rostoucí počet uživatelů, kteří se mohou stát zákazníky. Fcebook navíc umožňuje budování pozitivního obrazu o firmě a nabízené službě. Facebook umožňuje lepší komunikaci se stávajícími klienty a navíc od nich získává důležitou zpětnou vazbu. Mezi základní výhody Facebooku patří: přímá komunikace s klienty, rychlejší řešení otázek a připomínek možnost využití k další propagaci — PPC kampaň na facebooku - pozitivní ovlivnění SEO z hlediska vyhledávání možnost produktové prezentace s jasnou cílovou skupinou Z marketingového hlediska Facebook usnadňuje spojení. Prostřednictvím sociální sítě je možné kontaktovat určitou skupinu lidí o každodenním dění. Lze připomenout svým klientům přítomnost. Ihned po vložení příspěvku na firemní stránky na něj budou uživatelé reagovat kliknutím na tradiční tlačítko „To se mi líbí“. Tím začíná komunikace s potenciálními, respektive stávajícími klienty. Přímá a rychlá cesta jak informovat cílovou skupinu o novinkách. Facebook zvyšuje autoritu - pomáhá představit firmu, produkty a služby. Pomocí Facebooku je propagována značka. Lze umístit logo jako profilový obrázek. Odkazy na jiné stránky pomáhají vylepšit image značky. Facebook umožňuje komentování jednotlivých příspěvků, čímž je zajištěna komunikace s klienty. Na Facebooku je možné sdílet nejrůznější odkazy a obrázky. Tím se zajišťuje další přísun nových klientů. Jedná se o určitou formu reklamy. Aby Facebook mohl splňovat veškeré požadavky, je nutné se o stránku aktivně starat, vkládat příspěvky, novinky, komunikovat s fanoušky. Mezi základní formy reklamy na Facebooku patří Facebook Ads. Jedná se o krátké inzeráty, které se zobrazí v pravém postranním sloupci na stránkách pojících se s Facebook účtem. Velmi dobře využitelnou vlastností je, že lze kombinovat text s obrázkem. Další možností reklamy jsou sponzorované příběhy. Jedná se o nástroj vhodný především k propagaci značky a ke zvýšení počtu fanoušků. Aktivity fanoušků se pro jejich přátele samy stávají reklamním sdělením. Proti běžné PPC reklamě mají podstatně vyšší konverzi, neboť lidé dobře slyší na doporučení svých přátel. Tak jako ostatní formy reklamy má i reklama prostřednictvím Facebooku své zákonitosti a specifika. Při přípravě propagace na Facebooku se určitě vyplatí konzultovat svůj záměr se zkušenou marketingovou firmou. Jednou z takovýchto zkušených marketingových agentur s mnohaletou praxí, zkušenostmi, úspěchy a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Silnou stránkou této profesionální společnosti je zkušenost s implementací navržených řešení přímo do praxe.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz