Poptávka po sportovním vybavení vzrostla před Vánocemi o 40 %, stoupl také počet produktů v objednáv

Nákupy dárků přes internet zažívají v prosinci velký boom. Mezi nejprodávanější zboží v Česku patří sportovní vybavení, jehož prodej se oproti zbytku roku zvýšil téměř o polovinu. Češi si v předvánočním období kupují produkty v levnějších cenových kategoriích, nicméně ve větším množství. Vyplývá to z nejnovějších statistik e-shopu SportObchod.cz, který je předním prodejcem sportovních potřeb na českém trhu. Ve srovnání s loňským rokem také roste obliba funkčního sportovního oblečení a dětských bruslí. Nákupy vánočních dárků v těchto dnech vrcholí. Právě ve druhém a třetím prosincovém týdnu podle odborníků nejvíce vzrůstá prodej sportovních potřeb. „Z hlediska prodeje představuje nejlepší měsíc právě prosinec. Letos registrujeme nárůst prodeje sportovního vybavení zhruba o 40 % více než je průměrný měsíc,“ uvedl Josef Mech z předního internetového obchodu se sportovním vybavením Sportobchod.cz. „Lidé s nákupem čekají opravdu na poslední chvíli. Téměř polovinu objednávek vyřizujeme v období od 15. do 19. prosince,“ dodal Mech s tím, že letos lze také zaznamenat růst průměrné objednávky, kdy lidé kupují v objednávkách více produktů. Mezi sportovními potřebami letos převažuje poptávka po dětském zboží, konkrétně po takzvaných duo bruslích. „Jedná se o kombinaci zimních a inline bruslí pro děti. Dětské brusle disponují speciální duální konstrukcí pro celoroční rekreační bruslení. Jednoduchým povolením dvou šroubů přeměníte kolečkové brusle na zimní a naopak,“ upřesnil Josef Mech. Kromě toho letos před Vánocemi lze také registrovat zájem o drobné doplňky ke sportu, které mohou být vhodným vánočním dárkem. „Lidé ve velkém množství nakupují například tašky na rakety, ribana na hokej nebo sportovní ponožky,“ sdělil Mech. Výrazný meziroční růst poptávky zaznamenalo zejména sportovní oblečení. „Nejvíce roste poptávka po funkčním sportovním oblečení, především značek Craft a Under Armour,“ řekl Josef Mech z internetového obchodu Sportobchod.cz. „Češi se již do něj nebojí investovat. Uvědomují si totiž, že ke každému druhu sportu dnes patří nejen kvalitní sportovní potřeby, ale i funkční oblečení, které lidem umožňuje podávat lepší sportovní výkony bez omezení,“ uzavřel Mech.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz